ФОРВАРД-АВТО

Офіційний дилер
HONDA в Одесі
(048) 734 33 33
Тест драйв
Запчастини
Зворотній зв'язок

Філософія Honda

Філософія Honda
Honda була заснована в 1946 як локальна компанія з глобальним баченням. На сьогоднішній день ми стали глобальною компанією з локальним баченням. Рушійною силою розвитку компанії Honda були лідерські якості її засновників Соічіро Хонда та Таке Фуджісава.

Найбільшою цінністю, яку засновники компанії залишили у спадок, є філософія. Філософія компанії Honda продовжуватиме служити основою всіх щоденних ділових дій та авторитетним джерелом для всіх компаній та співробітників у межах групи компаній Honda.

Наші фундаментальні переконання:
В основі філософії компанії Honda лежать два фундаментальні переконання: повага до особи та три радості.


Повага до особи. Людина народжується вільною та унікальною особистістю зі здатністю думати, створювати та вмінням мріяти. "Повага до особистості" закликає до розвитку цих характеристик у нашій компанії з повагою до індивідуальності кожної людини на основі взаємної довіри та рівності.

"Повага до особистості" містить такі визначення:

Ініціативність.
Розкрити себе як особистість означає, перш за все, проявляти ініціативу: не обмежуватися упередженими ідеалами, а мислити творчо, самостійно приймати рішення, усвідомлюючи те, що за результати своєї діяльності кожен відповідає сам.

Рівність.
Рівність означає визнання та повагу особистісних відмінностей та чесне ставлення один до одного. Наша компанія дотримується цього принципу та принципу створення рівних можливостей для кожного. Раса, стать, вік, релігія, національне походження, освіта, соціальний та економічний статус не мають впливу на можливості кожної окремої людини. Повага до особистості передбачає рівність: кожна людина значуща, внесок кожного цінний.

Довіра.
Для того щоб відбулася особистість, потрібна довіра, яка може бути досягнута не інакше, як шляхом визнання кожним співробітником індивідуальності іншого, взаємної допомоги та обміну знаннями. Компанія Honda намагається поєднувати людей у ​​роботі над спільною метою. Кожна особистість, яка належним чином виконує свою роль, має втілювати цю філософію у життя. Саме такий внесок кожного сприяють успіху компанії. Кожна людина має пишатися своїми зусиллями.


Принцип "повага до особистості" ми застосовуємо у наших відносинах зі співробітниками, з клієнтами та компаніями, з якими ми ведемо наш бізнес.

  • Наші відносини з клієнтами повинні перевершувати їхні очікування. Задоволення клієнта є найвищим пріоритетом;
  • Бізнес-партнери, дилери, постачальники та всі, хто співпрацює з компанією Honda, мають отримувати щось позитивне від цього досвіду. Концепції ініціативності, рівності та довіри також застосовуються і до наших відносин із дилерами та постачальниками;
  • Як члени суспільства ми повинні бути уважними до його потреб і піклуватися про захист довкілля;

Три радощі. Цінуючи кожну особистість, ми переконані, що будь-яка людина, яка працює в нашій компанії, співпрацює з нею безпосередньо або через нашу продукцію, має розділяти з нами відчуття радості завдяки нашому спілкуванню. Ці відчуття ми називаємо трьома радощами. Нашою метою є досягнення Радості через ведення нашої діяльності: для тих, хто купує нашу продукцію (радість придбання), хто задіяний у продажу нашої продукції та обслуговування (радість продажу), і хто залучений до створення нашої продукції (радість створення).

У всіх видах нашої діяльності ми повинні намагатися зрозуміти значення та важливість трьох радощів, які включають завоювання довіри суспільства та акціонерів. Ми сподіваємося, що існування компанії Honda у суспільстві визнаватиметься та оцінюватиметься на підставі реалізації трьох радостей як нашого соціального обов'язку.

  • Радість придбання досягається шляхом надання продукції та послуг, які перевершують потреби та очікування будь-якого клієнта. Це найпростіший спосіб формування відносин із клієнтом, ініційованих через придбання продукції та продовжуються через досвід в обслуговуванні. Досягнення радості придбання та радості створення неможливе без початкового наміру принести радість клієнту;
  • Радість продажу виникає тоді, коли залучена до продажу продукції Honda людина розвиває відносини з клієнтами на базі взаємної довіри. Через такі відносини співробітники Honda, дилери та дистриб'ютори відчувають гордість та радість, задовольняючи потреби клієнтів та представляючи компанію Honda перед клієнтами.
  • Радість створення виникає, коли співробітники компанії Honda та постачальники, які залучаються до процесів розробки, удосконалення та виробництва продукції Honda, відчувають радість за наших клієнтів та дилерів. Раніше відома як радість виробництва, радість створення виникає коли якість продукції перевершує очікування, і ми відчуваємо гордість за добре зроблену роботу.
Три радості були вперше сформульовані паном Хондою в 1951 як радість виробництва, радість продажу і радість придбання. 1955 року пан Фуджисава змінив порядок трьох радощів на такий, яким він залишається і сьогодні. Нинішня сутність трьох радостей полягає у тому, щоб приносити радість суспільству шляхом реалізації радості придбання, радості продажу та радості створення.

Принцип роботи підприємства.
Для того щоб заслужити довіру суспільства, насамперед ми намагаємося надавати продукцію, технології та послуги, які є потрібними, і водночас намагаємося мінімізувати будь-які небажані чи негативні впливи на суспільство.


 

Дотримуючись глобального погляду світ, ми прагнемо створювати продукцію вищої якості, продаючи її за розумною ціною задоволення вимог споживачів у світі. Компанія Honda робить унікальною її прагнення відповідати очікуванням своїх клієнтів і навіть перевершувати їх. Основа конкурентоспроможності Honda полягає в готовності приносити радість своїм клієнтам і всьому суспільству, а також у прихильності до ідеї творчості та в самовіддачі її співробітників. Ми переконані, що, реагуючи на постійно мінливі запити світу через три радості, ми будемо приносити радість суспільству, яке в свою чергу бажатиме, щоб Honda не припиняла своє існування.

Політика управління у компанії.
Основні принципи політики управління компанії Honda:
  • Завжди дивитись у майбутнє з честолюбством молодості;
  • Поважати обґрунтовану теорію, розвивати нові ідеї, ефективно використовувати час;
  • Насолоджуватися роботою та заохочувати відкритість у спілкуванні;
  • Постійно прагнути гармонії технологічного процесу. Завжди пам'ятати про цінність наукових пошуків та виконаної роботи;
  • Мрії надихають нас на створення новаторської продукції, яка збільшує нашу мобільність та приносить користь суспільству. Щоб задовольняти індивідуальні потреби споживачів у різних регіонах світу, ми створюємо мережу з магазинів, науково-дослідних центрів та виробничих підприємств у кожному регіоні. Більше того, як соціально відповідальні корпоративні громадяни, ми прагнемо одночасно вирішувати завдання з охорони навколишнього середовища та забезпечення безпеки руху, які особливо гостро стоять перед суспільством;




Замовити запчастини
* - Обов'язкові поля
Замовити тестдрайв
* - Обов'язкові поля
Замовити зворотній зв'язок
* - Обов'язкові поля
Підписка на розсилку
* - Обов'язкові поля
Замовити товар
* - Обов'язкові поля