Компанія Honda продовжує брати на себе нові завдання, щоб подарувати своїм клієнтам радість свободи руху.
Розробляючи лінійку продуктів для землі та води, включаючи автомобілі, мотоцикли та підвісні мотори, Honda планувала у перспективі піднести радість руху на небесну висоту. Щоб втілити ці мрії в життя, компанія розпочала дослідження в галузі літакобудування у 1986 році, через 30 років після свого заснування.
У 1993-му році, спільно з Державним університетом Міссурі (ГУМ), Honda розпочала дослідження в галузі створення літака, фюзеляж якого повністю складатиметься з композитних матеріалів. Це призвело до появи світ літака під назвою "MH-02", зібраного і випробуваного Honda спільно з ГУМ. 1999-го почалася розробка турбогвинтового реактивного двигуна HF118 зі швидкістю в діапазоні від 1000 до 3500 об/хв. Це компактний, легкий двигун з низьким рівнем вихлопів та ефективною витратою палива. Результатом таких далекосяжних планів та зусиль для їх реалізації став HondaJet – перший комерційний літак Honda.
І вже з червня 2002 року Honda розпочала випробування двигуна HF118 на великих висотах. З грудня 2003 року HondaJet здійснив свій перший випробувальний політ. Світовий дебют літака HondaJet відбувся на авіашоу EAA AirVenture-2005 в м. Ошкош, штат Вісконсін, США. А 2006 року на цьому ж авіашоу компанія оголосила про запуск у серійне виробництво літака HondaJet. Старт продаж цього легкого реактивного літака в Європі Honda Aircraft Company, Inc. оголосила на європейській виставці бізнес-авіації European Business Aviation Convention & Exhibition (EBACE) у 2008 році.
У 2010 році, паралельно з льотними випробуваннями першого HondaJet, що відповідає стандартам ФАА, було проведено випробування на міцність другого HondaJet, щоб перевірити різні показники, зокрема міцність фюзеляжу. Тести продемонстрували прогрес у напрямку сертифікації літаків ФАА.
У березні 2011 року були проведені льотні випробування, на яких перший HondaJet, що відповідає стандартам ФАА, досяг максимальної швидкості 787 км/год, перевищивши задану на 9 км/год. Під час пробного польоту у квітні 2011 року HondaJet піднявся на свою максимальну висоту – приблизно 13 000 м, тим самим довівши свої високі експлуатаційні характеристики.
У листопаді 2011 року третій HondaJet, що відповідає стандартам ФАА, успішно здійснив пробний політ.
У травні 2012 року вже четвертий HondaJet, який відповідає стандартам ФАА, успішно побував у повітрі, а у травні 2013 – п'ятий.
Влітку 2013 року два літаки HondaJet здійснили польоти перед глядачами авіашоу Асоціації Експериментального Літакобудування (EAA) AirVenture в м. Ошкош, штат Вісконсін, США. Того ж дня два літаки, що відповідають стандартам ФАА, червоний та синій, здійснили мальовничий груповий політ на честь авіашоу та 500 000 глядачів, які зібралися на цьому святі авіації.
У HondaJet об'єднано багато інноваційних авіатехнологій, включаючи унікальну конфігурацію кріплення двигуна на крилі, яка суттєво підвищує потужність та паливну ефективність літака та значно зменшує аеродинамічний опір. Цей інноваційний підхід до дизайну корпусу дозволяє знизити зовнішні шуми, а також збільшити салон та вантажний відсік. HondaJet приводиться в дію двома паливозберігаючими реактивними турбовентиляторними двигунами GE Honda HF120.